Infolinka

Chorvatsko
tel.:
568 840 463
skype:
tipatourchorvatsko
Ostatní země
tel.:
224 236 599
skype:
tipatourpraha

Důležité informace pro klienty - pobyty Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko:

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ: v cenách pobytů NENÍ ZAHRNUTO cestovní pojištění. TIPATOUR nabízí možnost zakoupení cestovní pojištění Union Pojišťovna, a.s. Rozsah pojistného plnění a sazby pojistného viz Pojištění.

ZÁKONNÉ POJIŠTĚNÍ PROTI ÚPADKU: na základě uzavřené smlouvy TIPATOUR s Union Pojišťovnou jsou pobyty, které odpovídají termínu „Zájezd" ve smyslu zákona 159/1999 Sb. pojištěny proti úpadku - zákonné pojištění je zahrnuto v ceně pobytu.

CENA A DÉLKA POBYTU: uvedená cena je ZA POČET NOCÍ uvedený v ceníku. U každé ubytovací kapacity je uvedena MINIMÁLNÍ DÉLKA POBYTU (v uvedeném období), kterou je při zachování ceny třeba dodržet. POBYTY NA SILVESTRA, VÁNOCE, VELIKONOCE A POBYTY S PROGRAMEM (např. lázeňské pobyty se zahrnutými procedurami či vstupy) NELZE ZKRÁTIT. V ostatních obdobích a při dodržení uvedených specifikací lze délku pobytu UPRAVIT DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA (všem našim klientům se vždy snažíme vyjít s délkou pobytu maximálně vstříc)
CENY POBYTU: cena zahrnuje služby uvedené. Ostatní služby a poplatky hradí zákazník přímo na místě (např. poplatek z přechodného ubytování, lázeňský poplatek, pobytová taxa, sauna, fitness, parkovné, poplatek za psa, půjčovné, atd.) - s výší poplatků Vás seznámí cestovní kancelář, popř. budou součástí odbavení - výše poplatků je pouze informativní a v době pobytu se může lišit.
DOPRAVA: zákazník si dopravu do místa pobytu zajišťuje sám (není-li uvedeno jinak). Při využití veřejné dopravy doporučujeme si vzhledem ke změnám autobusových či vlakových spojů spojení ověřit.
UBYTOVÁNÍ: zákazník má nárok na předem objednané a potvrzené ubytování. Neobsadí-li zákazník objednaná lůžka, nemá nárok na vrácení peněz. Ceny jsou uváděny většinou za osobu (pokud není uvedeno jinak), prodávány jsou však celé pokoje. Při neobsazení všech lůžek v pokoji je třeba počítat s doplacením neobsazených lůžek. Neobsazená přistýlka se většinou neúčtuje. Přistýlka může mít formu pevného lůžka, rozkládacího lehátka nebo křesla, pohovky, molitanové matrace, palandy, nebo jinou. Použití přistýlky může značně zmenšit volný prostor v pokoji.
STRAVOVÁNÍ: rozsah stravy je u každého ubytovacího objektu uveden. Formu stravování si určuje každé ubytovací zařízení samo. Může se jednat o švédské stoly, jednotné menu, výběr z několika jídel, nebo o talony, popř. jiné. U stravování formou talonů není podmínkou, že hodnota talonů předem zaplacených v cestovní kanceláři pokrývá plně ceny jídel na jídelním lístku. V některých zařízeních může dojít na okraji sezóny nebo při nižším obsazení ubytovacího zařízení ke změně v rozsahu poskytované stravy - zrušení výběru z několika menu, švédského stolu a přechod na stravování formou jednotného menu.
SLUŽBY: TIPATOUR nezaručuje dostatečný počet televizorů, sportovních potřeb, jiného zařízení či služeb, které ubytovatelé na místě půjčují či poskytují. TIPATOUR rovněž nezodpovídá za uzavření/ukončení provozu některých zařízení (památky, koupaliště, bazény, lyžařské vleky, skibusy, obchody, restaurace a další), které nejsou součástí ubytovacího zařízení.
DĚTI: věková hranice dětí se u jednotlivých zařízení liší. Uvedenou věkovou hranicí se rozumí věk dítěte, kterého nesmí dítě dosáhnout v době pobytu. Děti do 2-3 let věku (tzv. infanti) bývají obvykle zdarma, bez nároku na služby (bez lůžka, stravování) Není-li v objednávce uvedeno datum narození dítěte, nelze uplatnit zvýhodnění pro děti (dětské ceny nebo slevy).
DOMÁCÍ ZVÍŘATA: pobyt se psy, eventuálně jinými domácí zvířaty, je možný jen v ubytovacích zařízeních, kde je tato možnost uvedena. Zvíře není umístěno v kotci a není pro něj zajištěna strava. Při objednání pobytu je třeba uvést plemeno psa, neboť jeho účast je někdy podmíněna jeho velikostí. Majitel zvířete si musí obstarat všechny požadované doklady pro cestování se zvířaty. Poplatek za zvíře je vybírán přímo na místě. Zvířata se nesmí volně pohybovat v restauraci nebo v jídelně.
ÚČAST CIZINCŮ: uvedených pobytů se mohou účastnit i cizinci. Na účast cizinců je třeba upozornit při objednání pobytu.
UBYTOVACÍ POUKAZ A POKYNY NA CESTU: po uhrazení plné ceny pobytu, cca 7 dnů před nástupem, obdrží zákazník ubytovací poukaz, tzv. voucher a pokyny na cestu. Na ubytovacím poukazu je uvedena adresa a telefon ubytovacího zařízení, objednaný typ ubytování a rozsah stravování, čas nástupu na pobyt a ukončení pobytu (případný pozdní nástup na pobyt musí zákazník oznámit ubytovateli). V pokynech na cestu nalezne zákazník bližší informace o ubytovacím zařízení, výši některých poplatků hrazených na místě, doporučené dopravní spojení a další důležité informace.
ZÁVĚREM: vzhledem k tomu, že nabídka je připravována se značným časovým předstihem, nemůže cestovní kancelář ručit za platnost všech uvedených údajů. V průběhu sezóny může dojít ke změně cen (změna sazby DPH, změna cen potravin, energie, kurzu), změně majitele a dalším změnám. O všech případných změnách budete informováni prostřednictvím cestovní kanceláře TIPATOUR.

 

DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO KLIENTY - ZÁJEZDY DO CHORVATSKA:

POJIŠTĚNÍ: CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ: v cenách pobytů NENÍ ZAHRNUTO cestovní pojištění. TIPATOUR nabízí možnost zakoupení cestovní pojištění Union Pojišťovna, a.s. Rozsah pojistného plnění a sazby pojistného viz Pojištění.

ZÁKONNÉ POJIŠTĚNÍ PROTI ÚPADKU: na základě uzavřené smlouvy TIPATOUR s Union Pojišťovnou jsou pobyty, které odpovídají termínu „Zájezd" ve smyslu zákona 159/1999 Sb. pojištěny proti úpadku - zákonné pojištění je zahrnuto v ceně pobytu.

UBYTOVÁNÍ: Zákazník má nárok na předem objednané a potvrzené ubytování. Neobsadí-li zákazník objednaná lůžka, nemá nárok na vrácení peněz. Ceny v katalogu jsou uváděny většinou za osobu (apartmá za celé apartmá), prodávány jsou však celé pokoje. Při neobsazení všech lůžek v pokoji je třeba počítat s doplacením neobsazených lůžek. Neobsazená přistýlka se většinou neúčtuje. Přistýlka může mít formu pevného lůžka, rozkládacího lehátka nebo křesla, pohovky, molitanové matrace, palandy, nebo jinou. Použití přistýlky může značně zmenšit volný prostor v pokoji a musíte tedy počítat se sníženým pohodlím. Pokoje strana moře nezaručují výhled na moře, ale pouze orientaci. Vaše žádosti o umístění pokojů v hotelu nebo apartmá (poschodí, čísla pokojů) jsou z naší strany nahlášeny, ale nezaručujeme, že budou akceptovány ubytovatelem. Rozdělování pokojů probíhá zásadně ze strany hotelu a cestovní kancelář na ně nemá vliv. Ubytování je obvykle možné v den příjezdu po 14. hodině a v den odjezdu se pokoje musí uvolnit do 10 hodin (pokud není uvedeno jinak). Apartmá a pokoje „no name" - bezejmenné - přesnou adresu se klienti dozví při příjezdu do letoviska v ubytovací kanceláři uvedené na ubytovacím poukazu. Při rezervaci ubytování v apartmánech je zákazník plně zodpovědný za počet osob, které přihlásí do apartmánu, bez ohledu na jejich věk. Upozorňujeme, že majitel objektu může odmítnout nepřihlášené osoby ubytovat. Fotografie hotelových pokojů a v ostatních ubytovacích zařízeních např. vilách a apartmánech i snímky kuchyní, ložnic a dalších, mají pouze informační charakter, protože vzhledem k různým dispozicím jednotlivých pokojů a apartmánů není možné, aby byly všechny stejné. Popis i snímky zařízení vycházejí z materiálů dodaných ubytovatelem, z oficiálních stránek zařízení a z dalších materiálů hotelu nebo vily. Informace o možnosti využívání WiFi internetu jsou poskytnuty ubytovateli, negarantujeme rychlost připojení ani 100% funkčnost. Zaznačení kapacit na mapách je pouze orientační. Údaje o vzdálenostech hotelů a vil od pláže jsou v popisu katalogu jen orientační, zejména u rozsáhlých hotelových komplexů se mohou lišit.

STRAVOVÁNÍ: Rozsah stravy je u každého ubytovacího objektu uveden. Hotely a penziony obvykle polopenze (snídaně a večeře), apartmá vlastní vaření. Formu stravování si určuje každé ubytovací zařízení samo. Může se jednat o švédské stoly nebo výběr z menu. V některých zařízeních může dojít na okraji sezóny nebo při nižším obsazení ubytovacího zařízení ke změně v rozsahu poskytované stravy - zrušení výběru z několika menu, švédského stolu a přejití na stravování formou jednotného menu.

AUTOBUSOVÁ DOPRAVA: Pokud máte zakoupené privátní apartmány nebo pokoje, autobus Vás vysadí u partnerské agentury, kde se nahlašujete na ubytování. Všichni partneři nezajišťují rozvozy zavazadel a klientů k ubytování. Všechna místa v autobuse mají stejnou hodnotu. Při přidělování míst se snažíme vyhovět přáním klienta s tím, že přednost mají placené rezervace sedadel, dále datum zakoupení zájezdu a poté individuální přání. K urychlení přepravy se využívá svozových transferů. Více informací o dopravě naleznete v katalogu. Příjezdy do letovisek jsou vždy v sobotu v dopoledních hodinách, odjezdy jsou v sobotu ve večerních hodinách - po povinném devítihodinovém odpočinku řidičů. Nástupy na ubytování jsou většinou po 14. hodině, v den odjezdu je klient povinen opustit ubytování nejpozději do 10 hodin (není-li uvedeno jinak).
KLIMATIZACE: Klimatizace může být v hotelech centrální, což znamená ovládaná recepcí. V apartmánech může být klimatizace vestavěná i přenosná. U vil, kde je klimatizace na vyžádání, musí být požadavek na klimatizaci uveden ve smlouvě.

SLUŽBY PRŮVODCŮ A DELEGÁTŮ: U každé ubytovací kapacity je vždy uvedeno, zda je v dané lokalitě delegát cestovní kanceláře. Delegát má vždy na starost více letovisek a více hotelů. K zajištění kontaktu se zákazníky užívá přiměřených prostředků (informační tabule s časy schůzek a s pohotovostním kontaktem na delegáta). V průběhu dopravy u autobusových pobytových zájezdů budete většinou doprovázeni technickým průvodcem. Animační program je neplacenou službou. Služba delegátů je službou cestovní kanceláře klientům nad rámec služeb, které jsou součástí ceny, ale kterou klient neplatí.

DĚTI: Věková hranice dětí se u jednotlivých zařízení liší. Děti do 2-3 let věku (tzv. infanti) bývají většinou v hotelu zdarma, bez nároku na služby (bez lůžka a stravování). Ve vilách jsou obvykle infanti zpoplatněni (viz ceník).

DOMÁCÍ ZVÍŘATA: Pobyt se psy, eventuálně jinými domácími zvířaty, je možný pouze na vlastní dopravu do ubytovacích zařízení, kde je tato možnost uvedena. Zvíře není umístěno v kotci a není pro něj zajištěna strava. Při objednání pobytu je třeba uvést plemeno psa, neboť jeho účast je někdy podmíněna jeho velikostí. Majitel zvířete si musí obstarat všechny požadované doklady pro cestování se zvířaty. Poplatek za zvíře je vybírán přímo na místě. Zvířata nesmí do restaurace. Na některé pláže mají vstup zakázán.

ÚČAST CIZINCŮ: Pobytů uvedených v katalogu se mohou účastnit. Na účast cizinců je zákazník povinen upozornit při objednávce pobytu v cestovní kanceláři.

UBYTOVACÍ POUKAZ A POKYNY NA CESTU: Po uhrazení plné ceny pobytu, cca 5-7 dnů před nástupem, obdrží zákazník v cestovní kanceláři ubytovací poukaz, tzv. voucher a pokyny na cestu. Zákazník je povinen si voucher překontrolovat a případné nesrovnalosti okamžitě řešit s cestovní kanceláří. Na ubytovacím poukazu je uvedena adresa a telefon ubytovacího zařízení, objednaný typ ubytování a rozsah stravování s uvedením první a poslední služby s časem nástupu na pobyt a ukončení pobytu. V pokynech na cestu nalezne zákazník bližší informace o čase a místě odjezdu, ubytovacím zařízení, výši některých poplatků hrazených na místě a další důležité informace. Informace o cenách fakultativních služeb, vstupů, apod. budou také uvedeny v pokynech na cestu.

RŮZNÉ: Při posuzování reklamací je postupováno v souladu se Všeobecnými smluvními podmínkami a Reklamačním řádem, které jsou vydány v souladu s občanským zákoníkem (plné znění těchto dokumentů je k dispozici na pobočkách, na webu a v katalogu cestovní kanceláře Tipatour), a vychází z principu účelnosti, tj. zda poskytnuté služby umožňují plnit hlavní předpokládaný účel zájezdu, který lze očekávat, např. odpočinek u moře. Na subjektivní hodnocení klientů u jednotlivých poskytnutých služeb nelze bohužel brát zřetel. Stejně nelze zohledňovat ani subjektivní hodnocení jakosti služeb a prostředí.

ZÁVĚREM: Vzhledem k tomu, že katalog je připravován se značným časovým předstihem, nemůže cestovní kancelář ručit za platnost všech údajů v něm uvedených. V období od vytištění katalogu a zakoupení pobytu může dojít ke změně cen (změna cen potravin, energie), změně majitele a dalším změnám. O všech případných změnách budete informováni v cestovní kanceláři TIPATOUR.

Nalezeno: 0
Text:
Typ:
Země:
Destinace:
Lokalita:
Zájezd:
Odjezd:Kalendář odletu na dovolenou
Délka:
Doprava:
Strava: